Home What's New Message Board
BigPumpkins.com
Select Destination Site Search

Message Board

 
Tomato Growing Forum

Subject:  Thank you Porkchop

Tomato Growing Forum      Return to Board List

From

Location

Message

Date Posted

Marv!

Biggest is best!

I got my seeds from the new world record tomato today. Thank you Porkchop.

12/24/2019 9:05:39 PM

wixom grower (TEAM HAMMER)

Home of the 12 lb tomato

Just checked yesterdays mail and see that i got the world record tomato seeds for Christmas !!! Thanks porkchop and merry Christmas to you and lambchop !!!

12/25/2019 10:29:08 AM

Bart

Wallingford,CT

Yesterday evening The Pie Maker and I were out to Church and when we returned the kids were here. Didn’t take them long to point out I received a package from Scott! Scott? I replied…yea Scott Marley, it was on the front porch. Really? What is he doing now I wondered? (My kids know and have meet Scott Marley so Marley was familiar to them). Puzzled I looked at the package and then looked some more ….wait Scott doesn’t live in that state? Hmmm I‘ll think about it some more. We always get to open one of our gifts on Christmas Eve so you know which one I selected but by now I had figured out who was THIS Marley, lol

Mr. Porkchop sir, you made my Christmas! Inside was a trophy for Rookie of the Year in the tomato contest along with some starter packs. I guess I’ll be entering and growing matters again this coming season. First I need to find a prized location to display my trophy. Oh yea did I forget to mention WORLD RECORD TOMATO seeds.

Thank you Porkchop and Merry Christmas.

12/25/2019 5:31:14 PM

lunker99

Iowa

Also received a Christmas Eve present from THE Chop packed with goodies. Thanks Scott!

12/25/2019 6:41:22 PM

marley

Massachusetts

bart those seeds were ment for me,, please forward them! lol

12/25/2019 7:18:10 PM

Porkchop(team sLamMer)

Hammer pants NY

Bart, that’s awesome!!... and so well deserved!!...you just made my dAY!!!...happy new year new everyone!!!

12/26/2019 7:28:10 PM

Porkchop(team sLamMer)

Hammer pants NY

Lol...new everyone....god bless holiday cheer...

12/26/2019 7:28:56 PM

Dale M

Anchorage Alaska

I got mine also ...awesome! thanks a bunch..

12/27/2019 9:13:25 PM

Materdoc

Bloomington, IN USA

I got mine on Christmas Eve, perfect timing!
Thank you so much Pchop!

12/29/2019 5:13:26 PM

gmay

bloomington Indiana

Porkchop world record seed showing up all over? Every one of them was confiscated, package lost in the mail hmmmmmm.

12/29/2019 7:54:43 PM

marley

Massachusetts

thanks so much steve,, got mine,, not sure what I will do with a hundred of them, but thanks kiddo.

12/29/2019 8:29:42 PM

pumpkin kid

huntsburg,ohio

Any chance of getting any of those seeds in my tomato patch this season?Jerry Rose

12/30/2019 8:43:40 AM

G. Kins

Southwest WA

Yep porkchop has been VERY generous with seeds but info too and plus humble too... Plus he loves to have fun. I say bring it on!!!Bring on the fun man! Ready for it... Crap goes under the plants, nowhere else.

2/4/2020 3:55:38 PM

Total Posts: 13 Current Server Time: 4/5/2020 10:00:56 PM
 
Tomato Growing Forum      Return to Board List
  Note: Sign In is required to reply or post messages.
 
Top of Page

Questions or comments? Send mail to Ken AT bigpumpkins.com.
Copyright © 1999-2020 BigPumpkins.com. All rights reserved.