Home What's New Message Board
BigPumpkins.com
Select Destination Site Search
 
TomatoTim - 2020 Grower Diary Point your RSS aggregator here to subscribe to this Grower Diary.

Show Entries in

Grower Diary Menu
  Back to Previous Page
List Other Grower's Diaries
Submit to Your Own Diary

 
Click on a thumbnail picture below to see the full size version. 52 Entries.
Wednesday, February 12 View Page
Size matters?? Hmmm?
 
Thursday, February 13 View Page
Soil test. First time for watermelons.
 
Sunday, March 1 View Page
Zeke and butler lol no haha 5 u.s. gallons lol
 
Wednesday, March 4 View Page
When chris is not looking..
 
Wednesday, March 4 View Page
When chris is not looking..
 
Thursday, March 5 View Page
Why didn't I think of this before....
 
Saturday, April 11 View Page
Grave yard bed #1 planted. Back to front.. domingo seed, 5.71, 6.23. Some pro mix, wallace packs. Tomato tone, Azomite, Top soil, solo cup of M.G. performance on each side. Trying my luck a couple or 3 weeks early. Gonna have to protect from frost/freeze sun,mon,tues....Nice deep loose soil, hand digging at this point.
 
Saturday, April 11 View Page
Deep loose soil. And keep off chops, no waddle marks in my mato patch. -"Note to self turn phone sideways....Dang it I always forget... O well.
 
Saturday, April 11 View Page
Raised bed. Toms so makes 5 plants thus far. 9.65 on left and on the right ???? A SECRET stay tuned!
 
Sunday, April 26 View Page
Another missing neighbor??
 
Monday, May 11 View Page
Long gourd cot leafs.. wow
 
Monday, May 11 View Page
Try again pic????
 
Saturday, May 23 View Page
The new tiller belt lasted 20 minutes. Im positive it was on right. My luck! 30 minute drive anywhere to a store!. Better luck tomorrow
 
Thursday, May 28 View Page
Throw back Thursday. July 30th start of my 120 long gourd.
 
Thursday, May 28 View Page
Throw back Thursday . Sept 2nd
 
Friday, May 29 View Page
Here we grow
 
Tuesday, June 9 View Page
what causes the split at the knuckle. This was last years pic
 
Tuesday, June 9 View Page
long gourd off to the races.
 
Tuesday, June 9 View Page
secret cross. im excited about this one
 
Tuesday, June 9 View Page
poor mans gourd trellis. In the works
 
Thursday, June 11 View Page
Had to stop and get a pic!!! Destin Florida
 
Thursday, June 11 View Page
.
 
Friday, June 12 View Page
There is no secrets. Gotta push it push it
 
Friday, June 12 View Page
I see a face screaming at my.
 
Saturday, June 13 View Page
Long gourd going in
 
Saturday, June 13 View Page
The good stuff
 
Saturday, June 13 View Page
I got excited about this one
 
Saturday, June 13 View Page
Long gourd. Looks like a pumpkin.. I will ketchup chops lol. Fun year
 
Saturday, June 13 View Page
5 gallon bucket challenge this is the real deal.
 
Saturday, June 13 View Page
Big wixom
 
Tuesday, June 16 View Page
Really hope this one makes it. And does not rot. What do you think? Its half dollar size.
 
Tuesday, June 16 View Page
.
 
Thursday, June 25 View Page
Here it is.
 
Thursday, June 25 View Page
Pic
 
Thursday, June 25 View Page
Same tomato
 
Sunday, June 28 View Page
Umm? Ok Really, are you kidding me. Over night in a bucket!
 
Monday, July 6 View Page
I use queen size for my tomatoes. Lol
 
Monday, July 6 View Page
Again
 
Monday, July 27 View Page
New P.B. 3lb 6 oz
 
Monday, July 27 View Page
Dap 32 3lb 6 oz.
 
Monday, July 27 View Page
Small stem tomato did good.
 
Thursday, July 30 View Page
New P.B. 3.44lb Nice to see above 3lb this year. 3 times. I got one more possible out there. And it flashed today. Hoping it will hit 4lb.
 
Thursday, July 30 View Page
2lb 12.4oz single
 
Friday, July 31 View Page
Big single blossom for me.
 
Friday, July 31 View Page
Big single blossom for me.
 
Friday, July 31 View Page
Nameless dap 13 90 OTT
 
Monday, August 3 View Page
First sets done for. Now trimming back. For late season megas
 
Monday, August 10 View Page
Gourd!
 
Tuesday, August 11 View Page
Tomato plant blew out of the bucket
 
Tuesday, August 11 View Page
Look at all the roots.
 
Tuesday, August 11 View Page
All back together again. Like new. Sorta
 
Tuesday, August 11 View Page
Sliped right back in. I guess all roots kept it together
 

 

Top of Page

Questions or comments? Send mail to Ken AT bigpumpkins.com.
Copyright © 1999-2020 BigPumpkins.com. All rights reserved.